14. april 2014

En tirsdag for ...

for et par uger siden havde jeg mig en fridag hvor jeg havde pakket mit kamera i min taske da jeg havde lavet en date med mig selv efter et besøg hos lægen.

Jeg valgte at parkere bilen ved havnen hvor den kunne står i max 4 timer og tog vandrefødderne på.

Jeg var inde forbi boghandleren, fik "pillede" ved en masse bøger og fik købt bogen " Introvert " skrevet af Anna Skyggebjerg som jeg gerne længe ville læse.

Søstrene Grene er også åbnet downtown min by, til stor glæde for mig og en skræk for hr. A, så der var jeg lige inde og snuse rundt og ja fik købt lidt dims. Sjovt SG altid lige har noget jeg mangler!!

Turen gik på kryds og tværs i gennem byen, ind forbi turistinformation som ligger sammen med det lokale museum der ligger i en del af de gl. huse. jeg tog mig tid til at stoppe op og beundrer husene skævheder og farver.


Vinduesparti i turistinformationen
Imens fik jeg taget en del billeder - dog mest af døre:    
























Turen endte på en lokal cafe hvor jeg fik mig den største caffelatte og gl-davs ævlekage imens jeg læste i min nyindkøbte bog. Sådan en date må jeg snart have igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for taking time to write a few words ...