25. marts 2014

Lang tid siden...

Jeg har slet ikke været så aktiv på min blog som ønsket og planlagt i februar.
Grunden er simpel:
Som skrevet tidligere var jeg på randen af at skulle tag en beslutning. Beslutningen var evt. andet job da jeg blev sat i flere urimelig situationer som når jeg i bagklogens aha har stået på i ca. 1 år og ikke har kunnet gøre noget ved andet end det jeg har/fik gjort.
Jeg vil ikke gå i dyben og kort fortælle at jeg er stressramt i høj grad. Dog har jeg valgt at gå på job (stadig i det samme da dæmonen er væk) og jeg har opbakning og frihed til at gå når dagen bliver for tung:

Jeg kan ikke være andet end enig med Sun Tzu citat:
 “If you wait by the river long enough, the bodies of your enemies will float by.”

De næste 2 uger har jeg aftaler med min læge som mener at jeg allerede er godt på vej da jeg er grundrask og meget bevist om hvad mit hoved og krop godt og grundigt gang i dog med det i mente at jeg er grundigt ramt! 
Jeg selv vil ud af dette og lige der skal jeg lære at forstå at det kommer til at tage tid meget tid og med en fare for tilbagefald da jeg sagtens kan tro at nu er alting godt lige til en eller anden siger eller gør et eller andet så jeg kommer ud af min balance og bliver usikker trist eller godt og grundigt ked af det.
   Jeg har sovet/sover, er med en IG krea "spredlidtfarveglæde" ting send til 5 personer i den gruppe jeg er udvalgt til og modtag selv 5 - mangler 1 enkel og har selv modtaget 3 skønne ting og strikker på en cardigan som hjælp ud af mit stress.

Derudover skal jeg på en dejlig workshop "Kawaii Broderi "d. 7 april 14 i Dankbar med de 2 skønne og inspirerende damer Puk og Charlotte - jeg glæder mig.

Dejlig dag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Tid er et vigtigt aspekt. Den tid det tager, at nå dertil tager det også, at rejse sig. Pas godt på dig selv og gør meget mere af det som du kan lide og giver dig energi. Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Jannie - du har så ret det tager tid at rejse sig og det skal jeg lære at accepter!
      Kram.

      Slet

Thank you for taking time to write a few words ...