31. marts 2014

Blogtræf og workshop ....

Jeg har tilmeldt mig et spændende blogtræf - mit aller første - og efter at læst Puk indlæg på hendes blog (se her) glæder jeg mig endnu mere.
Jeg var lidt i tvivl inden jeg tilmeldte mig for hvad kan jeg bidrage med - måske jeg kan og ikke mindst kan jeg blive inspireret af både de unge og de gl. garvede blogger og IGér - jeg lader tvivlen komme mig til gode.

Jeg er selv ny blogger og hvad kan bloggen bruges til uden at udstille sig selv for meget og/eller kan den hjælpe på vej i den usynlige sygdom eller som i mit tilfælde En Stressramt.

Jeg hopper ud i det med begge ben og vil glæde mig til blive inspireret og se et par kendte ansigter fra tidligere workshops arrangeret af selv samme Puk og Charlotte.  

I kan læse mere om blogtræffet her: Dankbar 


2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende med et blogtræf. Jeg har selv været til et par stykker og det var vildt hyggeligt, så glæd dig endelig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig Catarina og sikker på jeg lærer noget nyt fra de andre. :-)

      Slet

Thank you for taking time to write a few words ...