1. januar 2014

En ny start

Jeg har taget en beslutning som er taget da jeg er og bliver nød til at passe på mig.

Jeg har de sidste 8 mdr. mærket en uro og en tristhed i kroppen som giver mig en masse tankespind og som gør mig lidt glemsom, meget sårbar og min selvtillid et ordenligt dyk i den nedadgåernde retning.  

Jeg troede inden sommerferien at jeg bare trængte til ferie og måske vores bryllup havde lidt indfyldelse også¨-  yeah right jeg har indset at jeg har ignoreret de signaler som får mig til at føle sådan.
Signaler som jeg stadig prøver at ignorere alt imens jeg sidder og skriver dette - tanker der farer rundt i hovedet "er det nu mig der pisker en stemming op inde i mig, jeg kan da ikke bare ..., jeg tager mig bare sammen og viser omgivelsernet hende den stærke da de skal ikke se at jeg er svag,  osv osv " masser af planer i hovedet som er oppe og slås med fornuften der siger: miss M det ender galt det her ... for helvedet hvorfor er jeg sådan en tøsetøs!!

Måske er beslutningen en nødplan og som først skal lykkes og der kan går en god rum tid før det lykkes.

Nogle fødes med et filter hvor bemærkninger, det usagte og energier ikke mærkes og jeg er født uden dette filter - jeg kalder det et bounce back filter - det er til tider meget hårdt og jeg lærer stadig at leve uden mit bounce back filter og accepter at jeg i perioeder er mere sårbar.
Jeg lærer stadig at give mig lov til at nyde mine glæder og bruge dem som våben mod det svære i daglig dagen som f.eks.:
  
Vores bryllup var årets største glæde og jeg lever på den glæde endnu og den varme det giver mit hjerte.
Tiden op til var på intet tidspunkt kaos, A og jeg var super gode til at tage tingene som de kom plus vi holdt os til det vi gerne ville <3
Dagen var smuk og fyldt med kærlighed <3

Jeg har et ønske om et 2014 fyldt med ro i sindet, kærlighed, glæde, masser af energi, og en masse mod.    

Godt nytår til jer der kigger forbi og husk jeg bliver så glad når I skriver en kommentar :-) 

4 kommentarer:

  1. Godt nytår og alt godt for 2014 :-)
    Det er godt at du ved hvad der skal til for at du har det godt, men det er bare ikke altid lige let at følge det fornuften siger, for alt for meget udefra kan påvirke én. Men med tiden bliver det helt sikkert lettere at få den fulde kontrol og sige fra når tid er.
    Ønsker dig et fantastisk 2014 med masser af ro og kontrol over DIT liv og nyd kærligheden, for størst af alt er kærligheden. :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Catarina kærligheden er størst. Jeg er sikker på at fornuften vil sejre og at ro vil kommer til mig.
      Bedst ville have været at 2013 ikke havde sluttet med en så krævende en udfordring som påvirker mit sind så meget.

      2014 bliver et positivt og fantastisk år og jeg finder mit MOD og mig igen :-)
      Tak for knus.

      Slet
  2. Håber du får både ro, energi og mod i 2014 med din beslutning. Kærligheden skal du nok få. Er sikker på, at A og børnene nok skal give din en god portion af netop dette :-)

    Glæder mig til, at høre fra dig. God weekend.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit mod blev styrket i dag Jannie og jeg sætter ind med lidt tålmodighed og håb om positiv løsning.
      Knus

      Slet

Thank you for taking time to write a few words ...