26. januar 2014

At være kreativ...

er mange ting og så længe det bringer glæde i vor sind så bliver vi ved med at være kreative med det vi nu end bedst kan lide at lave eller måske finde en ny der skal prøves af.
Det er spændende at følge med i hvad der rør sig på de forskellige blogs, IG, Pinterest, Etsy, julemarked, kreamarked og ikke mindst med de forskellige workshops.
    
En af mine pennevenner skrev at hun forbandt det med at strikke, hækle og sy. Hun er fantastisk til at tegne og til at finde på de fedeste kuverter så hun ligger inde med et godt gemt krea-gen :-).
(ville rigtige gerne dele det sidste brev jeg har fået så I kunne se kuverten men selvfølgelig valgte mit kamera at løbe tør for strøm!)

Jeg har tilmeldt mig 2 workshops i foråret via Dankbar - check it out her:
D. 24. feb.: Stempel / linoleumstryk workshop
D. 7. apr: Kawaii i broderiramme

Jeg har tidligere været på stempel workshop privat regi via Puk  - se hendes skønne blog - og været på smashbook workshop via Dankbar hvor Puk og Charlotte underviste.
De er super dygtige og inspirerende så jeg glæder mig meget og kan varmt anbefale deres workshop.

Hvad med dig - hvad har du kastede dig over af kreativt eller skal du afsted på workshop du har lyst til at dele.
Billed taget vinter 2011

2 kommentarer:

  1. Smiler lige lidt :-). Hvad laver jeg.....jeg doodler pt. Altså tegner. Og tror det skal udforskes lidt mere for det er sjovt :-)

    Gad rigtig godt stempel workshoppen, men den dag er vi så i Kolding :-( Kunne have være så hyggeligt.

    SvarSlet
  2. Var jo også til stempelworkshop, og skal til Dankbar igen den 17/3, desuden går jeg hvervanden fredag, til broderi, har været til to hæklekurser med Sidsel Sangil i Sommerfuglen, og skal til en anden workshop om oldemorfirkanter, sidst på måneden, og i april, skal jeg til knyttekursus i 1001perle, pyh. Det er bare skønt!!
    Mvh Mie

    SvarSlet

Thank you for taking time to write a few words ...