27. december 2013

Sidste arbejdsdag i år ..

Jeg sidder her på min pind og må indrømme det holder hårdt med at tage sig sammen til at lave det jeg skal og som skal være færdigt i dag. Ikke at det er svært det er er en af de dersens lidt kedelige opgaver som skal laves!!

Samtidig gør jeg mig diverse tanker om hvad 2014 skal indeholde af nye udfordringer for mit eget bedste.
Jeg får måske en ide efter et møde senere i dag - ja jeg sidder med en lille portion uro i maven som jeg altid gør op til sådan et møde!

Det er fredag og skal først møde igen d. 2 januar 2014 når jeg smutter hjem ved kl. 1630 tiden i dag.

Ha´ en dejlig fredag.         

2 kommentarer:

  1. Håber dit mæde gik fint og, at du er mere klar på, hvad 2014 skal byde på <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jannie,
      Dejligt du skrive en hilsen her :-)
      Det møde gav mig vrede, tankespind og en beslutning er taget for mit eget bedste.
      Kram

      Slet

Thank you for taking time to write a few words ...