1. december 2013

1. december ...

Jeg havde besluttet mig for at besøge julemarked i Roskilde for lang tid siden men jeg kom ikke afsted da jeg bare havde brug for at være hjemme i dag.
Dagen er blevet brugt på at sove lige til vi vågnede, flere kopper latte, et smut i Netto, en lang hundegårtur i det kolde sol blæsende vejr mens vaskedyret kørte.

Nu er mr. A smuttet afsted til fodboldkamp ude i den store verden og jeg vil lige om lidt sætter jeg mig i hjørnet af divaen med lidt strikketøj med en ny nem opskrift fundet her og med garn fundet bagest i mit krearodeskab købt for lang tid siden!

Mie er kommet hjem efter en weekend hos sin far og hendes veninde Camilla er kommet. De skal se fodboldkamp sammen hvilket de plejer når deres hold spiller med mindre de er med mr. A. Det måtte de dog ikke i dag da de 2 hold der mødes ikke altid er særlig venlige mod hinanden.
De spiller selv til hverdag på det lokale hold og gør det super godt. Mie har valgt at nappe et år på idrætsefterskole - fodboldlinien efter sommerferien.

Brrr det er koldt i dag!



       

4 kommentarer:

  1. Hov kan huske du skrev på IG at du ville starte en blog og så er jeg gået glip af lanceringen ;-) Kender godt sådan en weekend hvor man helst bare skal være hjemme. Lyder som du rigtig fik hygget. God ide med idrætsefterskole. Min nevø er på efterskole i år og nyder det i fulde drag. Sender lidt varme hvis du sender lidt kulde ;-) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina,
      Dejligt du kiggede forbi :-)
      Mie glæder sig også rigtig meget og ønsker at 9. kl går hurtigt.
      Puster lidt kold luft din vej og tak for den varme brise :-)
      Knus

      Slet
  2. Nogle gange trænger man bare til at være hjemme og så er det godt at nogle arrangementer bare kan skydes eller helt annulleres. :-)

    Ha' en dejlig uge. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis Catarina :-)
      Dejlig uge til dig også.

      Slet

Thank you for taking time to write a few words ...