3. november 2013

Søndag allerede ...

Hvad sker der lige for weekendtimerne, de flyver bare alt for hurtigt afsted!

Jeg kunne ellers godt bruge et par dage eller mere på at få afsluttet et par af de million kreating der ligger og brænder i fingerne.
Mine pennevenner .. jeg er igen bagud på den konto!

Vores spisebord lignede et bombet krearod i går, og jeg har fået lagt en del på plads og smidt gl. aviser og kataloger ud.
Spisebordet er bare stedet, hvor alting bliver smidt/lagt (læs mest mine ting).  Dog har jeg styr på hvor tingene ligger i hvilket bunke og gud trøste den der roder i mit rod ;-)
 
 
 
Måske forbi jeg hygger mig bedst ved vores spisebord og så er der plads til mit rod.

 

Hvad med jer har I også et sted hvor alting bliver smidt/lagt?

God søndag til jer :-)

ps: i skrivende stund er der på mystik vis indfundet sig hama perler, stempler, kamera og lidt syhalløj  på spisebordet ...  
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for taking time to write a few words ...