19. november 2013

I torsdags sidste uge gik jeg tidligere fra job da jeg skulle til speciallæge.
Det med at få mulighed for at være ude i dagslys nu her hvor dagene bliver kortere er som balsam for min sjæl.
Heldige mig for solen skinnede lige hvad jeg trængte til så jeg tog en lille gåtur downtown min by og et smut ind i Vero Moda hvor jeg var heldig at finde denne grå sweat-kjole sat ned til en hund - en str. for stor men men men jeg måtte bare eje den - med et par tykke leggings eller strømpebukser er den perfekt i denne kolde tid.


 
Lille detajle på bølgen.


Denne var en af mine projekter fra oktober to-do-listen. Den sidder som den skal dog skal forlænges lidt næste gang  - eller en kjole til knæet :-) 

 
Stof er fra Stof og Stil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for taking time to write a few words ...