3. oktober 2013

Oktober to do liste

Efteråret er kommet og jeg render rundt med en masse ideer i mit hoved som jeg gerne vil sætte i værk og projekter der meget gerne må afsluttes i løbet af oktober.

Autumn has arrived and I run around with a lot of ideas in my mind which I would like put into work and projects which I very much like to be completed during October.

Derudover er jeg lidt bagud på snailmail kontoen, så jeg håber mine pennevenner stadig er tålmodige og venter i spænding på en hilsen fra mig - breve vil blive skrevet og sendt afsted løbende.     

Additionally, I am a little behind on snailmail account, so I hope my pen pals still are patient and waiting in tension to a greeting from me - letters will be written and sent out continuously.

Min TO DO liste ser pt sådan her ud:

My TO DO list looks currently like this:

1.
Jeg faldt over dette DIY Wool scarf hos by Blikfang og det må jeg bare eje/lave til mig selv.

 I came across this DIY Wool SCARF at by Blikfang and I have to make one for myself.

 
 
Garndamen havde ikke Hjertegarn så jeg strikker mit i Alfa fra Sandnes på en pind 8. Og opskriften den er super nem og lige til at gå til.

The yarnlady didn´t have Hjertegarn so I knit my in Alfa from Sandnes on a stick 8 And the recipe is super easy and straightforward.

2.
Redesign et par varme sweatshirts  - inspireret af pinterest ala som de her:

Redesign a couple of sweatshirts - inspirered by pinterest maybe something like this:


pics from pinterest


3.
Sy en kjole/jakke/cardigan - skal finde den rigtige.

Sew a dress / jacket / cardigan - need to find the right one.

4.
Finde en god ældre stol/skammel til mit kreaværelse og giv den en omgang maling.

To find a good old chair / stool for my creativity room and give it a coat of paint.

5.
Arbejde videre på sibhof bryllups-smashing bog - godt inspireret efter en workshop hos Dankbar hvor en af underviserne er Puk som er bag bloggen The Puk Projekt .

Work on sibhof wedding smashing book - well inspired by a workshop at Dankbar where one of the teachers is Puk which is behind the blog The Puk Project.


og listen ja den forsætter ....

and the list well it continues ....

2 kommentarer:

  1. Hej Mette :-) Det glæder mig du kan bruge opskriften og super smuk farve du har valgt - Tak for link og rigtig god fornøjelse med projektet ;-) Kh Pia

    SvarSlet
  2. Hej Pia,
    Selv tak. Jeg har allerede planlagt et nyt i anden farve, da jeg vil bruge dette som gave til en skøn veninde :-) Kh Mette

    SvarSlet

Thank you for taking time to write a few words ...